If you cannot read this newsletter correctly click here
logo
 
OFFICES
UK   portugal   spain   USA   Brazil   argentina
bannerPII
COVID-19 | CUSTOMER SUPPORT CONTIGENCY CONTACT DETAILS
pix
 
Dear Customer,

We would like to keep you informed about how at Abreu Online we are dealing with the current situation.
At a time when the most important thing is to preserve the health of everyone, Abreu Online is following the advice of Government entities, progressively opting for the teleworking regime, whenever possible.
As we are a global and decentralized company, we will do everything to guarantee our customers the same quality of service.
To help us with this task, we ask that, for any question or clarification you need, use only the email and call exclusively in case of a local emergency or for check-in requirements the next day.
The Abreu Online team reiterates its commitment to full support to all its customers and partners.
 
Thanks in advance for your understanding.
Stay safe, Stay healthy!
 
__


Prezado Cliente,

Gostaríamos de mantê-lo informado sobre como na Abreu Online estamos a lidar com a atual conjuntura.
Numa altura em que o mais importante é preservar a saúde de todos, a Abreu Online está a seguir os conselhos das entidades Governamentais optando progressivamente pelo regime de teletrabalho, sempre que possível.
Como somos uma empresa global e descentralizada, tudo faremos para garantir aos nossos clientes a mesma qualidade do serviço.
Para nos ajudar nessa tarefa solicitamos que, para qualquer questão ou esclarecimento que necessite utilize apenas o email e ligue exclusivamente em caso de emergência local ou para requisitos de check-in no dia seguinte.
A equipa Abreu Online reitera o seu compromisso de total suporte a todos os seus clientes e parceiros.
 
Agradecemos antecipadamente a sua compreensão.
Fique seguro, Fique saudável!

__


Estimado Cliente,

Nos gustaría mantenerlo informado sobre cómo en Abreu Online estamos lidiando con la situación actual.
En un momento en que lo más importante es preservar la salud de todos, Abreu Online sigue los consejos de las entidades Gubernamentales, optando progresivamente por el régimen de teletrabajo, siempre que sea posible.
Como somos una empresa global y descentralizada, haremos todo lo posible para garantizar a nuestros clientes la misma calidad de servicio.
Para ayudarnos con esta tarea, solicitamos que, para cualquier pregunta o aclaración que necesite, utilice solo el correo electrónico y llame exclusivamente en caso de emergencia local o para los requisitos de check-in al día siguiente.
El equipo Abreu Online reitera su compromiso de brindar soporte completo a todos sus clientes y socios.
 
Gracias de antemano por su comprensión.
¡Quédate seguro, Quédate saludable!
+351 21 415 6075
 
pix
HelpDesk
HELP DESK
helpdesk@abreuonline.com
abreuonline.com
TAKING YOU GLOBALLY
To unsubscribe this newsletter click here